wajong
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

daar word uit de zak geklopt,

2 plaatsers

Ga naar beneden

daar word uit de zak geklopt, Empty daar word uit de zak geklopt,

Bericht  kevin do dec 11, 2008 3:40 pm

ik vind dat er geld uit de zak van de eerlijke werker word geklopt,
mensen die niks doen krijgen als het ware nog meer, plus ze zouden dan nog lekker zwart kunnen werken zodat ze nog een extraatje der bij zouden krijgen.

wij moeten iedere dag hard werken en krijgen minder geld dan het miniumloon.
ik vind dit zelf behoorlijk lastig want als ik op mijzelf wil wonen zal ik toch eerst een zakcentje moeten hebben voor meubels
en de rest,

ik denkt dat er wel meer mensen zijn die dit zo vinden,
en zou graag dan ook de mening van andere mensen willen horen,

met vriendelijke groeten, kevin

kevin
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 35
Woonplaats : friesland
Registration date : 04-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

daar word uit de zak geklopt, Empty Re: daar word uit de zak geklopt,

Bericht  simon do dec 11, 2008 6:12 pm

kevin schreef:ik vind dat er geld uit de zak van de eerlijke werker word geklopt,
mensen die niks doen krijgen als het ware nog meer, plus ze zouden dan nog lekker zwart kunnen werken zodat ze nog een extraatje der bij zouden krijgen.

dat ze exraatje bij verdienen (zwart werken) daar zou better op geconteleerd moeten worden.
ik weet ook dat die boetes erg hoog liggen.als ze gepakt worden zijn ze meer kwijt dan dat ze verdienen.
de meesten raken dan ook hun wooning en dergelijke kwijt.dus niet verstandig om zwart te werken!

kevin schreef:wij moeten iedere dag hard werken en krijgen minder geld dan het miniumloon.
ik vind dit zelf behoorlijk lastig want als ik op mijzelf wil wonen zal ik toch eerst een zakcentje moeten hebben voor meubels
en de rest,

als je op je zelf gaat wonnen en je hebt een miniumloon.
kun je heel veel kwijtschelding krijgen. zoals gemeente belasting, watterschap, enz.
dat hebben mensen die een uitkering hebben ook.
als je werk hebt en je verdient veeel meer dan miniumloon dan heb je geen kwijtschelding.
maar bij de meeste bazen is het zo hoe langer je er werk hoe meer je verdien Laughing .
daarom is het ook belangrijk om altijd je best te doen om je werk te behouden. Wink

maar inderdaat kevin dat het geld je zakken uit rolt.
zelfs als je veel geld verdien.rolt het nog je zak uit Wink

viendelijke groet
simon

simon
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 39
Woonplaats : leeuwarden
Registration date : 18-11-08

http://www.wajong.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum